KSIĄŻKA
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Seria Harvard VIP
Autor Yves L. Doz, Gary Hamel
Ilość stron 400
Okładka twarda
Opis

Strategiczne partnerstwo -- wspólny kurs na sukces

We współczesnej rzeczywistości gospodarczej partnerstwo strategiczne jest już nie tylko opcją, lecz często staje się koniecznością. Aby utrzymać się na fali przemian, firmy łączą się, przekształcają i reorganizują. Sojusz może być kluczem do sukcesu albo przyczyną upadku, dlatego tak wiele zależy od ludzi, którzy planują, a następnie realizują wspólne przedsięwzięcia.

Nawet ta książka, jak zauważają autorzy, jest owocem aliansu. Każdy z nich przeanalizował temat z innej perspektywy, lecz tym, co ich połączyło, był wyrazisty wspólny cel: przedstawienie długofalowych konsekwencji aliansów. W efekcie powstał wszechstronny przewodnik. Każdy rozdział prezentuje kolejny aspekt zagadnienia -- od wyboru właściwego partnera, aż po zapobieganie konfliktom i minimalizowanie ich negatywnych skutków.

Chcesz stworzyć alians strategiczny?

  • Dowiedz się, jak tworzyć trwałe alianse zapewniające długofalowe korzyści
  • Uważaj na pułapki: alians to znakomita inwestycja, ale tylko wtedy, gdy jest właściwie przeprowadzona
  • Skorzystaj z zawartych w książce narzędzi do analizy aliansów
  • Zobacz, jak budować i utrzymywać relacje z partnerami biznesowymi
EAN 9788324601561
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-08-02
Tytuł oryginalny Alliance Advantage: The Art of Creating Value Through Partnering
ISBN 83-246-0156-2
Seria Harvard VIP
Autor Yves L. Doz, Gary Hamel
Tłumaczenie Joanna Krzemień-Rusche, Daria Kuczyńska-Szymala, Monika Sławińska- Sławecka
Wydawca OnePress
Ilość stron 400
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5