KSIĄŻKA
Aktywność Marketingowa Małych I Średnich Przedsiębiorstw - Stanisław Ślusarczyk [KSIĄŻKA]

2569

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 2 dni 16 godzin 34 minut,
a otrzymasz produkt już w wtorek!

Sprawdź warunki
Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Stanisław Ślusarczyk
Ilość stron 208
Okładka broszurowa
Opis Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki fi rm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.Stanisław Ślusarczyk - prof. nadzw. dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych. Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową "Niscon-too" specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw. Ekspert akredytowanyprzez PARP.Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią małe i średnie przedsiębiorstwa, które niejednokrotnie nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne. Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest przez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego też względu dobrze się stało, że Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.Prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski(z recenzji)
EAN 9788375611892
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2011-08-01
Tytuł oryginalny Aktywność Marketingowa Małych I Średnich Przedsiębiorstw
ISBN 978-83-7561-189-2
Autor Stanisław Ślusarczyk
Rok wydania 2011
Wydawca Poltext
Ilość stron 208
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23 cm
Wysokość (razem z opakowaniem) 10
Długość (razem z opakowaniem) 235
Szerokość (razem z opakowaniem) 165