KSIĄŻKA
Aktywność Marketingowa Małych I Średnich Przedsiębiorstw - Stanisław Ślusarczyk [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Stanisław Ślusarczyk
Ilość stron 208
Okładka broszurowa
Opis Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
EAN 9788375610307
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-06-03
Tytuł oryginalny Aktywność Marketingowa Małych I Średnich Przedsiębiorstw
ISBN 978-83-7561-030-7
Autor Stanisław Ślusarczyk
Rok wydania 2009
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 208
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm