KSIĄŻKA
3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Grafika komputerowa
Seria Biblia
Autor Kelly L. Murdock
Ilość stron 296
Okładka miękka
Opis
Sprawność warsztatowa jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w niemal każdej dziedzinie grafiki komputerowej -- także w animacji 3D. Warsztat to przede wszystkim narzędzia, a biegłość w posługiwaniu się nimi pozwala znaleźć się w czołówce i... osiągnąć sukces.

Aby stworzyć dobry rysunek, są potrzebne pomysły, wyobraźnia i wytrwałość. Jednak bez opanowania technik i bez specjalistycznej wiedzy nawet najlepszy pomysł nie może zostać zrealizowany.

Niniejsza książka zawiera wyczerpujący przegląd narzędzi animacyjnych 3D Studio MAX. Tematy przedstawione na jej stronach to:

  • Praca z oknem Track View i kontrolerami.
  • Systemy cząstek (particle systems) i pola sił (space warps).
  • Konstruowanie hierarchii obiektów.
  • Praca z widokiem schematycznym sceny (Schematic View).
  • Wykorzystanie odwrotnej kinematyki (inverse kinematics).
  • Matematyka i fizyka w animacji
  • wyrażenia (expressions) i obiekty dynamiczne.
  • Efekty renderingu (Render Effects).
  • Język programowania MAXScript w animacji.
EAN 9788371973758
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2001-02-14
Tytuł oryginalny 3D Studio MAX 3 Bible
ISBN 83-7197-375-6
Seria Biblia
Autor Kelly L. Murdock
Tłumaczenie Wojciech Pazdur
Wydawca Helion
Ilość stron 296
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5