KSIĄŻKA
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Seria Exclusive
Autor Ivan Bureš, Pavel Řehulka
Ilość stron 208
Okładka miękka
Opis

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie

  • Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
  • Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
  • Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?

Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?

Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak:

  • myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby,
  • nagradzać lojalnych klientów,
  • sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami,
  • nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami,
  • dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe,
  • stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos,

EAN 9788324600021
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-11-23
Tytuł oryginalny 10 zlatých pravidel péče o zákazníka
ISBN 83-246-0002-7
Seria Exclusive
Autor Ivan Bureš, Pavel Řehulka
Tłumaczenie Olga Wieczorek
Wydawca OnePress
Ilość stron 208
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5