KSIĄŻKA
Winning Znaczy Zwyciężać - Suzy Welch, Jack Welch [KSIĄŻKA]
3199
Wysyłamy w 24h
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Zamów w ciągu 6 godzin 51 minut,
a otrzymasz produkt już w poniedziałek!
Kategoria | Ekonomia |
Autor | Jack Welch, Suzy Welch |
Ilość stron | 400 |
Okładka | twarda z obwolutą, twarda |
Opis |
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. Książka"Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana, pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań. Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia. |
EAN | 9788388931710 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2005-10-17 |
Tytuł oryginalny | Winning Znaczy Zwyciężać, Winning |
ISBN | 83-88931-71-7, 978-83-88931-71-0 |
Autor | Jack Welch, Suzy Welch |
Rok wydania | 2005, 2010 |
Wydawca | Studio Emka |
Ilość stron | 400 |
Okładka | twarda z obwolutą, twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 15,5 x 23,5 cm, 160 x 235 x 34 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 35 |
Długość (razem z opakowaniem) | 240 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 160 |
Jack Welch
Ekonomia
Książki