KSIĄŻKA
Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria E-biznes
Autor Avinash Kaushik
Ilość stron 600
Okładka miękka
Opis

Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:

  • Co?
  • Ile?
  • Dlaczego?
  • Co dalej?

Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów - to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami - w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta - lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!

Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.

  • Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
  • Analizy przepływu użytkowników - osiem kluczowych miar witryny internetowej.
  • Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
  • Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
  • Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
  • Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
  • Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
  • Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
  • Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie - samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię.
Avinash Kaushik
EAN 9788324626496
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-08-02
Tytuł oryginalny Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
ISBN 978-83-246-2649-6
Autor Avinash Kaushik
Tłumaczenie Mikołaj Szczepaniak
Wydawca Helion
Ilość stron 600
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 180x235
Szerokość (razem z opakowaniem) 180
Długość (razem z opakowaniem) 230
Wysokość (razem z opakowaniem) 24