KSIĄŻKA
Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych [KSIĄŻKA]
Kategoria | E-biznes |
Autor | Avinash Kaushik |
Ilość stron | 600 |
Okładka | miękka |
Opis |
Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:
Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów - to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów. Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami - w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta - lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0! Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie - samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię. |
EAN | 9788324626496 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-08-02 |
Tytuł oryginalny | Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity |
ISBN | 978-83-246-2649-6 |
Autor | Avinash Kaushik |
Tłumaczenie | Mikołaj Szczepaniak |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 600 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 180x235 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 180 |
Długość (razem z opakowaniem) | 230 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 24 |