KSIĄŻKA
Value Based Management Koncepcje Narzędzia Przykłady (twarda) [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Ilość stron 711
Okładka twarda
Opis Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych technologii oraz presji rynków kapitałowych na trwałą poprawę wyników firm. Rozważania zostały ujęte w trzech częściach: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa; kluczowe obszary zarządzania wartością; strategie podnoszenia wartości. W części pierwszej autorzy, partnerzy i menedżerowie Deloitte prezentują całościowy system zarządzania wartością, formułują pogląd, iż przedsiębiorstwa potrzebują jasnej strategii, która określa cel wzrostu wartości i jest odpowiednio komunikowana właścicielom, menedżerom i pracownikom. W drugiej części pracownicy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH przedstawiają kluczowe obszary zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz analizują czynniki decydujące o wzroście wartości, to jest budowa kapitału i wartości klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, wykupy menedżerskie, fuzje i przejęcia, polityka dywidendy i wykupu akcji, wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych. Trzecia część prezentuje najlepsze praktyki strategii podnoszenia wartości stosowane przez: Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew.
EAN 9788375610024
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-11-04
Tytuł oryginalny Value Based Management Koncepcje Narzędzia Przykłady (twarda)
ISBN 978-83-7561-002-4
Rok wydania 2008
Wydawca Poltext
Ilość stron 711
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17 x 24 cm