KSIĄŻKA
Unreal engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych - Joanna Lee [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Seria | Technologia i rozwiązania |
Autor | Joanna Lee |
Ilość stron | 232 |
Okładka | miękka |
Opis | Wśród graczy są tacy, którzy codziennie większość swojego czasu poświęcają rozgrywkom i testowaniu nowości. Nieliczni jednak potrafią pisać własne gry. Jesteś pasjonatem? Wykorzystaj to! Sprawdź, co oferuje Ci Unreal Engine - intuicyjne, wszechstronne narzędzie, dzięki któremu szybko można zacząć pisać profesjonalne gry o różnorodnej tematyce. Wystarczy Twoja kreatywność - resztę zapewni Unreal Engine! Niniejsza książka jest przeznaczona dla początkujących twórców gier, którzy postanowili nauczyć się technologii Unreal Engine. Autorka rozpoczyna od przedstawienia prostych pomysłów i projektów gier, które spróbujesz samodzielnie rozwinąć i dokończyć. Następnie prezentuje podstawowe wiadomości na temat Unreal Engine, dzięki którym można stworzyć od podstaw prostą grę. W dalszych rozdziałach poznasz kolejne tajniki tworzenia gier z wykorzystaniem aktorów, animacji, efektów itd. Po lekturze tej książki każdy powinien umieć napisać własną grę w Unreal Engine. Joanna Lee od blisko dziesięciu lat zajmuje się projektowaniem i programowaniem gier komputerowych. Biegle posługuje się wieloma różnymi silnikami gier. Unreal Engine zna od 2005 roku. Jest również znana jako recenzentka książek i filmów na temat CryEngine 4. |
EAN | 9788328328303 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2016-12-09 |
ISBN | 978-83-283-2830-3 |
Seria | Technologia i rozwiązania |
Autor | Joanna Lee |
Rok wydania | 2016 |
Wydanie | 1 |
Ilość stron | 232 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Długość (razem z opakowaniem) | 230 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 170 |
Technologia i rozwiązania
Pozostałe
Książki