KSIĄŻKA
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Dan Siroker, Pete Koomen
Ilość stron 192
Okładka broszurowa
Opis Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji! Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii! Dzięki tej książce: poznasz testy A/B wdrożysz testy A/B krok po kroku unikniesz najczęstszych błędów zwiększysz współczynnik konwersj
EAN 9788324688111
Dział KSIĄŻKA
Autor Dan Siroker, Pete Koomen
Rok wydania 2014
Wydawca One Press / Helion
Ilość stron 192
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14x20,8 cm