KSIĄŻKA
Szósty Zmysł W Zarządzaniu Firmą - Larry Bossidy, Ram Charan [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Larry Bossidy, Ram Charan
Ilość stron 272
Okładka broszurowa
Opis Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających?
Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie pokieruje dobrze żadną organizacją. Nie stworzy wykonalnego, dobrego modelu biznesowego. Inaczej jest w przypadku liderów posiadających "szósty zmysł biznesowy" - ci prowadzą swoje organizacje drogą szybkiego wzrostu prawie niezależnie od czynników zewnętrznych. To książka o metodach takich liderów jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco.
EAN 9788361040361
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-07-01
Tytuł oryginalny Szósty Zmysł W Zarządzaniu Firmą
ISBN 978-83-61040-36-1
Autor Larry Bossidy, Ram Charan
Rok wydania 2008
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 272
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14 x 22 cm