KSIĄŻKA
Strategia komunikacji w social mediach - Norbert Oruba [KSIĄŻKA]

4199

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Poradniki branżowe i zawodowe
Autor Norbert Oruba
Ilość stron 224
Okładka miękka
Opis

Zostań biznesową gwiazdą social mediĂłw

Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źrĂłdło danych, ktĂłre umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. SzczegĂłlnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osĂłb naprawdę zainteresowanych jej ofertą. WĂłwczas zwrot inwestycji - zarĂłwno środkĂłw, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.

By mĂłc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysĂłw w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.

EAN 9788328393707
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2022-08-12
ISBN 978-83-283-9370-7
Autor Norbert Oruba
Rok wydania 2022
Ilość stron 224
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 140x208
Długość (razem z opakowaniem) 210
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Wysokość (razem z opakowaniem) 10