KSIĄŻKA
Reżyseria Filmu Reklamowego - Katarzyna Dragović,Nono Dragović [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe albumy i poradniki
Powiązania Podręczniki dla filmowców
Autor Katarzyna Dragović, Nono Dragović
Ilość stron 606
Okładka broszurowa
Opis Pierwsza pozycja Wydawnictwa Wojciech Marzec z zakresu filmu i REKLAMY! Wydawnictwo poszerza zakres swoich czytelników o nowych? twórców reklam! Rynek twórców reklam stanowi równoległą gałąź w stosunku do twórców filmowych, wśród których wydawnictwo ma już ugruntowaną pozycję! Dlatego liczymy na poszerzenie odbiorców naszych książek o "ludzi reklamy", którzy cierpią na brak literatury z tego zakresu. Reżyseria filmu reklamowego to pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż, filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie. Jeden z najsłynniejszych twórców reklamy na świecie Andres Bukowinski (laureat m. in. kilku złotych lwów w Cannes) powiedział: "Najbardziej kompletny i wszechobejmujący wykład reżyserii reklamowej jaki znam". Nigdy wcześniej, podczas prac nad innymi książkami wydawnictwo nie otrzymywało tak wielu maili z pytaniem: Kiedy wreszcie wyjdzie ta książka?!
EAN 9788393121137
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-10-15
ISBN 978-83-931211-3-7
Autor Katarzyna Dragović, Nono Dragović
Rok wydania 2012
Ilość stron 606
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5 x 23.5 cm
Długość (razem z opakowaniem) 240
Szerokość (razem z opakowaniem) 160
Wysokość (razem z opakowaniem) 25