KSIĄŻKA
Prawdziwe Przywództwo Inteligencja Emocjonalna Harvard Business Review - Harvard Business Review [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Seria Harvard Business Review
Autor Harvard Business Review
Ilość stron 144
Okładka miękka
Opis Niezależnie od tego, czy przedmiotem rozważań jest armia, załoga zakładu przemysłowego, czy zespół sprzedawców, styl przywództwa ma zasadnicze znaczenie dla odniesienia sukcesu. Niektórzy w naturalny sposób stają na czele grupy i kierują ludźmi, ale cechy lidera można też w sobie ukształtować. Dobry kierownik jest osobą, która odkryła swoje prawdziwe "ja". Wie, kiedy należy reagować emocjonalnie, a kiedy dopasować się do ustalonych standardów i zachowywać w określony sposób. Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Bill George, Herminia Ibarra, Rob Goffee i Gareth Jones - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przytaczają oni wyniki wielu badań, dzięki którym można łatwiej zrozumieć, na czym polega prawdziwe, wypływające z wnętrza przywództwo. Opisują praktyczne techniki kształtowania swojego indywidualnego stylu kierowania ludźmi. Informacje, wskazówki i historie liderów, które znalazły się w tym zbiorze, pomogą Ci w odkryciu znaczenia autentyczności w przywództwie. Przekonasz się, że nie ma jednej niezawodnej recepty na zbudowanie autorytetu i zaufania, ale są one bezwzględnie konieczne dla osiągnięcia sukcesu zespołu. Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach, jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W zbiorze tym znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących przywództwa, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania autorytetu lidera godnego zaufania.
EAN 9788328345638
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2018-11-06
ISBN 978-83-283-4563-8
Seria Harvard Business Review
Autor Harvard Business Review
Rok wydania 2018
Wydanie 1
Ilość stron 144
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Długość (razem z opakowaniem) 194
Szerokość (razem z opakowaniem) 122
Wysokość (razem z opakowaniem) 10