KSIĄŻKA
Potencjał Konkurencyjny Marki (broszurowa) - Paweł Patkowski [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Paweł Patkowski
Ilość stron 208
Okładka broszurowa
Opis Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.
EAN 9788375610611
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-03-16
Tytuł oryginalny Potencjał Konkurencyjny Marki (broszurowa)
ISBN 978-83-7561-061-1
Autor Paweł Patkowski
Rok wydania 2010
Wydawca Poltext
Ilość stron 208
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Długość (razem z opakowaniem) 235
Wysokość (razem z opakowaniem) 12