KSIĄŻKA
Potencjał Biznesowy Mediów Społecznościowych Diagnoza Metody Komunikacja - Katarzyna Bachnik [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Katarzyna Bachnik
Ilość stron 160
Okładka miękka
Opis Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w chmurze. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki - logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.
EAN 9788375614473
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-01-14
Tytuł oryginalny Potencjał Biznesowy Mediów Społecznościowych Diagnoza Metody Komunikacja
ISBN 978-83-7561-447-3
Autor Katarzyna Bachnik
Rok wydania 2015
Ilość stron 160
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 235 x 165
Wysokość (razem z opakowaniem) 10
Długość (razem z opakowaniem) 234
Szerokość (razem z opakowaniem) 164