IMDB

Obsada John Hurt
Polska wersja
Dźwięk
Napisy
Opis Zobacz większych i straszniejszych kuzynów T-REXA! Jeśli byłeś kiedyś pod wrażeniem ,,Parku Jurajskiego" to ,,Planeta dinozaurów" wręcz Cię oszołomi. Ta dopracowana w najmniejszych szczegółach i pełna efektów specjalnych produkcja, w najnowocześniejszej technologii 3D, dosłownie przybliży Ci te niesamowite stworzenia - odniesiesz wrażenie, że za chwilę?. mogą wyjść z Twojego telewizora!   Zobaczysz potwory, o których istnieniu do niedawna nie mieli pojęcia naukowcy. W ciągu ostatnich dziesięciu, kilkunastu lat odkryto bardzo wiele nieznanych dotąd gatunków dinozaurów. Tutaj zobaczysz je w tak realistycznej postaci, jakby do dziś stąpały po Ziemi. Przyjrzysz się ich zwyczajom, miejscom, w których żyły.
Zobacz większych i straszniejszych kuzynów T-REXA! Jeśli byłeś kiedyś pod wrażeniem Parku Jurajskiego to Planeta dinozaurów wręcz Cię oszołomi. Ta dopracowana w najmniejszych szczegółach i pełna efektów specjalnych produkcja, w najnowocześniejszej technologii 3D, dosłownie przybliży Ci te niesamowite stworzenia - odniesiesz wrażenie, że za chwilę mogą wyjść z Twojego telewizora! Zobaczysz potwory, o których istnieniu do niedawna nie mieli pojęcia naukowcy. W ciągu ostatnich dziesięciu, kilkunastu lat odkryto bardzo wiele nieznanych dotąd gatunków dinozaurów. Tutaj zobaczysz je w tak realistycznej postaci, jakby do dziś stąpały po Ziemi. Przyjrzysz się ich zwyczajom, miejscom, w których żyły.
EAN 5051561033896