KSIĄŻKA
Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce - Jan Monkiewicz, Marcin Orlicki [KSIĄŻKA]

4611

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 16 godzin 22 minut,
a otrzymasz produkt już pojutrze!

Sprawdź warunki
Kategoria Pozostałe
Autor Jan Monkiewicz, Marcin Orlicki
Ilość stron 260
Okładka miękka
Opis Na naszych oczach dokonuje się przełom konsumencki w sferze usług finansowych, w tym w szczególności - usług ubezpieczeniowych. Nigdy dotąd instytucje finansowe nie musiały tak wiele uwagi poświęcić na staranne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb klientów, dokładne i zrozumiałe informowanie ich o warunkach zawieranych umów oraz wykonywanie kontraktów w sposób wolny od podejrzeń o naruszenia prawa czy konflikty interesów. Nigdy tak bardzo jak obecnie nie była potrzebna rzetelna i obiektywna wiedza o równoważeniu interesów instytucji finansowych i ich klientów. Bez niej nowe przepisy nie będą działały albo też staną się brutalnym i stosowanym bez rozmysłu instrumentem tłamszenia przedsiębiorczości i ograniczania konkurencyjności przedsiębiorców działających na polskim rynku finansowym. Publikacja powstała z inicjatywy Stowarzyszenia Pro Motor, Fundacji Edukacji Ubezpieczeniowej, Izby Gospodarczej Ubezpieczeń i Obsługi Ryzyka oraz Centrum Studiów Konsumenckich Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Są w niej zawarte opracowane przez znakomitych znawców przedmiotu rzetelne i aktualne analizy najistotniejszych zagadnień dotyczących relacji pomiędzy zakładami ubezpieczeń i konsumentami.
EAN 9788375615876
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-10-12
ISBN 978-83-7561-587-6
Autor Jan Monkiewicz, Marcin Orlicki
Rok wydania 2015
Ilość stron 260
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 165 x 235 x 14
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Długość (razem z opakowaniem) 235
Wysokość (razem z opakowaniem) 18