CD (AUDIOBOOK)
Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.III Porażki Public Relations (twarda) - Matt Haig [AUDIOBOOK] [CD-MP3]

2099

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Poradniki, hobby
Autor Matt Haig
Okładka twarda
Opis Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie"; Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu Porażki marek przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reyn
EAN 9788360339473
Dział CD (AUDIOBOOK)
Data premiery 2009-02-17
Tytuł oryginalny Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.III Porażki Public Relations (twarda), Porażki marek - cz. 3 Porażki public relations
ISBN 978-83-60339-47-3
Autor Matt Haig
Rok wydania 2009
Wydawca Bellona
Format zapisu MP3
Okładka twarda
Liczba nośników [1xCD]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm, 250x320 mm
Szerokość (razem z opakowaniem) 146
Wysokość (razem z opakowaniem) 6
Długość (razem z opakowaniem) 206