CD (AUDIOBOOK)
Największe Wpadki Rekinów Biznesu 2 Cz.1 (twarda) - Matt Haig [AUDIOBOOK] [CD-MP3]

1802

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Poradniki, hobby
Autor Matt Haig
Okładka twarda
Opis Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie"; Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.Wiele firm kieruj
EAN 9788360339398
Dział CD (AUDIOBOOK)
Data premiery 2008-06-12
Tytuł oryginalny Największe Wpadki Rekinów Biznesu 2 Cz.1 (twarda), Porażki marek
ISBN 978-83-60339-39-8
Autor Matt Haig
Rok wydania 2008, 2007
Wydawca Bellona
Format zapisu MP3
Okładka twarda
Opakowanie ecopack
Liczba nośników [1xCD]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm, 250x320 mm
Szerokość (razem z opakowaniem) 146
Długość (razem z opakowaniem) 206
Wysokość (razem z opakowaniem) 6