KSIĄŻKA
Najważniejsi Klienci - Sławomir Turek [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | Sławomir Turek |
Ilość stron | 319 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku - klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać. Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych); - metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe; - nowoczesności i tradycji - Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw. |
EAN | 9788377460559 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2011-10-04 |
Tytuł oryginalny | Najważniejsi Klienci |
ISBN | 978-83-77460-55-9 |
Autor | Sławomir Turek |
Rok wydania | 2011 |
Wydawca | MT Biznes |
Ilość stron | 319 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 15 x 20,5 cm |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 150 |
Długość (razem z opakowaniem) | 225 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 20 |
Sławomir Turek
Biznes - opracowania ogólne
Książki