KSIĄŻKA
Najważniejsi Klienci - Sławomir Turek [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Sławomir Turek
Ilość stron 319
Okładka broszurowa
Opis Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.
Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku - klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać. Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych); - metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe; - nowoczesności i tradycji - Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.
EAN 9788377460559
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2011-10-04
Tytuł oryginalny Najważniejsi Klienci
ISBN 978-83-77460-55-9
Autor Sławomir Turek
Rok wydania 2011
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 319
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15 x 20,5 cm
Szerokość (razem z opakowaniem) 150
Długość (razem z opakowaniem) 225
Wysokość (razem z opakowaniem) 20