KSIĄŻKA
Media I Dziennikarstwo Internetowe - Leszek Olszański [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Powiązania Wiosenna oferta książek akademickich
Autor Leszek Olszański
Ilość stron 328
Okładka broszurowa
Opis Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrują w smartfonach, wypełniają ekrany podłączonych do sieci telewizorów. O naszą uwagę walczą wszystkimi środkami naraz - tekstem, obrazem, dźwiękiem i animacją.,BR> Książka pojawia się w momencie fascynującym dla obserwatorów mediów, choć znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszłych dziennikarzy i redaktorów, blogerów, menedżerów społeczności, programistów i marketingowców spoczywać będzie ciężar odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pozwolą dziennikarstwu przebyć drogę z analogowego do w pełni cyfrowego świata. Książka ta jest podręcznikiem akademickim dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej I i II stopnia, a konkretnie do wykładanego w ramach tych studiów przedmiotu Główne nurty w kulturze XX i XXI wieku.
EAN 9788375612486
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-10-19
ISBN 978-83-7561-248-6
Autor Leszek Olszański
Rok wydania 2012
Ilość stron 328
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5 x 23.5 cm
Wysokość (razem z opakowaniem) 20
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Długość (razem z opakowaniem) 232