KSIĄŻKA
Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania - Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Kategoria | Marketing |
Autor | Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska |
Ilość stron | 256 |
Okładka | miękka |
Opis |
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej - Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska - Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński. |
EAN | 9788301202248 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2018-11-06 |
ISBN | 978-83-01-20224-8 |
Autor | Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska |
Rok wydania | 2018 |
Ilość stron | 256 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Długość (razem z opakowaniem) | 235 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 165 |