KSIĄŻKA
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Seria Power
Autor Jon Reed
Ilość stron 272
Okładka miękka
Opis
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund

Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci

Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.

Zacznij od:

  • zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
  • prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
  • tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
  • promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter


Jon Reed regularnie organizuje warsztaty poświęcone mediom społecznościowym, prowadzi zajęcia na kilku uniwersytetach i występuje na konferencjach

EAN 9788324637591
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-06-06
Tytuł oryginalny Get Up To Speed with Online Marketing: How to use websites, blogs, social networking and much more (Financial Times Seri
ISBN 978-83-246-3759-1
Seria Power
Autor Jon Reed
Tłumaczenie Bartosz Sałbut
Rok wydania 2019
Wydawca OnePress
Ilość stron 272
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 158x235