KSIĄŻKA
Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI - Paharia Rajat [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Finanse, rachunkowość
Autor Paharia Rajat
Ilość stron 260
Okładka twarda z obwolutą
Opis Książka ukazała się w USA w czerwcu 2013 r. nakładem wydawnictwa McGraw-Hill. Choć w tej chwili znajduje się na 73 484. miejscu w rankingu Amazon.com najlepiej sprzedających się książek, także w Amazon.com znajduje się informacja, że książka trafiła na listy bestsellerów WSJ oraz NYT. Autor definiuje lojalność 3.0 jako sumę motywacji, wykorzystania ogromnej ilości danych o klientach (big data) oraz grywalizacji. Motywacja jako taka nie stanowi nowości. Nowością są natomiast przedstawione w książce metody analizy ogromnych ilości danych o klientach. Podobnie nowością jest wykorzystanie technik motywacyjnych stosowanych od lat w grach komputerowych, co przyjęło się określać mianem grywalizacji. I oczywiście nowością jest połączenie tych trzech elementów w konkretne techniki motywacyjne. Pierwsza część książki jest poświęcona opisowi tych technik. Mimo że zwłaszcza techniki analityczne z dziedziny big data nie należą do łatwych zagadnień dla laika spoza branży IT, autorowi udaje się dokonać przeglądu tych technik w sposób przystępny. To samo dotyczy wykorzystania motywacji stosowanych w grach komputerowych w grywalizacji. Druga część książki zawiera kilkanaście studiów przypadku z różnych branż. Okazuje się, że metody przedstawione w książce stosują m.in. takie znakomite firmy jak SAP, Adobe, Kraft czy Ford. Z kolei trzecia część książki to rodzaj poradnika, jak wprowadzać techniki opisane w książce w życie.
EAN 9788377466285
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI
ISBN 978-83-7746-628-5
Autor Paharia Rajat
Rok wydania 2014
Ilość stron 260
Okładka twarda z obwolutą
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 158 x 233
Długość (razem z opakowaniem) 240
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Wysokość (razem z opakowaniem) 20