KSIĄŻKA
Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych - Rafał Zimny [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Media, dziennikarstwo
Autor Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych
Ilość stron 360
Okładka miękka
Opis Opis wybranych obrazów świata kreowanych w polskim dyskursie reklamowym lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Reklama jako praktyka tekstualna jest w niej traktowana jako przejaw kreacji fikcjonalnej (inaczej niż literatura). W warstwie szczegółowej autor analizuje stworzony w prasowych tekstach reklamowych obraz samochodu oraz obraz świata modelowego konsumenta piwa marki 10,5
EAN 9788374361446
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-7436-144-6
Autor Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych
Rok wydania 2008
Ilość stron 360
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5 mm
Długość (razem z opakowaniem) 204
Szerokość (razem z opakowaniem) 144
Wysokość (razem z opakowaniem) 18