KSIĄŻKA
Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Naukowe i popularnonaukowe
Autor Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Ilość stron 310
Okładka broszurowa
Opis Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and Internet research opportunities are identified. More complex terminology is made clearer with numerous diagrams and illustrations. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about. It will be especially useful as a revision aid.
EAN 9781403915276
Dział KSIĄŻKA
ISBN 1-4039-1527-X
Autor Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Rok wydania 2007
Język angielski
Ilość stron 310
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14x21.5 cm