KSIĄŻKA
Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Ilość stron 260
Okładka miękka
Opis Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży niejest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek,produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka - od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonychprzez globalną firmę doradczą. NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierająceinformacje o nich są niezwykle przydatne. NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz najej kartach kilka krótkich anegdot). Jest w niej jednak mowa o TOBIE - o sposobie myślenia i zestawie umiejętności,których potrzebujesz, żeby odnieść sukces. Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejnyporadnik typu "jak szybko się wzbogacić" albo "jak zrzucić wagę bez ćwiczeń,podwajając spożycie węglowodanów", skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznychsprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ichcechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowodziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym: samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; konkurencyjność,czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; pomysłowość, czyliumiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia iwiedzy; opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanieopowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumieniaprawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategiezaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktykisprzedaży twojego produktu swoim klientom. Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientówindywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę,wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki. *** W dzisiejszym świecie sprzedaży przede wszystkim trzeba umieć się wyróżnić. Iannarinojednoznacznie wskazuje, jaki sposób myślenia i jakie zestawy umiejętności sąpotrzebne, żeby stać się bezcennym dla swoich klientów i osiągnąć więcej, niżwydawało się możliwe. Jill Konrath, autorka książek Agile Selling i SNAP SellingAnthony Iannarino jest sprzedawcą nad sprzedawcami - ekspertem, który wie, co trzebazrobić, żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, ponieważ ma doświadczenie praktyczne: sam obdzwaniał klientów, budował relacje z nimi i zamykał transakcje. Ta książka jestniesamowicie przydatnym źródłem wiedzy dla każdego, kto żyje ze sprzedawania. Michael Port, autor książki Steal the ShowAnthony zna się na sprzedaży, sprzedawcach oraz kierowaniu sprzedażą i jestwystarczająco odważny, by powiedzieć ci to, co musisz wiedzieć - a nie rzeczy, którechciałbyś usłyszeć. To jedna z niewielu osób na naszej planecie, z której rad w tejdziedzinie korzystam. Mike Weinberg, prezes firmy New Sales Coach i autor książki Sales ManagementSimplified *** ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i lideremsprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje worganizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Managementand Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville wstanie Ohio.
EAN 9788380873803
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2018-09-14
ISBN 978-83-8087-380-3
Wydanie 1
Rok wydania 2018
Ilość stron 260
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Długość (razem z opakowaniem) 220
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Wysokość (razem z opakowaniem) 18