KSIĄŻKA
Jak Prowadzić Firmę Z Doświadczeń Wybitnych Dyrektorów Ceo Academy - Dennis C, Carey, Marie-Caroline Von Weichs [KSIĄŻKA]

3899

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 2 godzin 9 minut,
a otrzymasz produkt już jutro!

Sprawdź warunki
Kategoria Pozostałe
Autor Dennis C, Carey, Marie-Caroline Von Weichs
Ilość stron 320
Okładka miękka
Opis Co sześć miesięcy Dennis C. Carey i Marie-Caroline von Weichs prowadzą CEO Academy (Akademię Dyrektorów), czyli intensywny kurs dla nowo mianowanych dyrektorów naczelnych czołowych firm świata, który Business Week nazwał obozem rekruckim dla nowej klasy kadry kierowniczej najwyższego szczebla. Uczestnicy kursu otrzymują bezcenny zestaw praktycznych rad i wskazówek, jak uzyskiwać rezultaty, których się spodziewają ich pracodawcy. Nauczyciele to same gwiazdy spośród doświadczonych dyrektorów naczelnych. To, za co kursanci płacą dziesięć tysięcy dolarów - spostrzeżenia i sekrety ludzi należących do najbardziej wpływowych liderów biznesu naszych czasów - zawiera teraz ta książka. Rad udzielają tu biznesmeni takiego kalibru, jak Larry Bossidy, były dyrektor naczelny Honeywell International, który niedawno przeszedł na emeryturę; Ray Gilmartin, naczelny Mercka; John Smale, były prezes i dyrektor naczelny General Motors, emerytowany prezes i dyrektor Procter & Gamble; John Dasburg, który kierował Northwest Airlines i Burger Kingiem, a teraz jest szefem DHL Airways. Atrakcją książki są nie tylko dyrektorzy, którzy odnieśli sukces. Jak prowadzić firmę przedstawia także czołowych amerykańskich komentatorów i obserwatorów biznesu: Nell Minow, działaczkę ruchu obrońców praw akcjonariuszy; Irę Millsteina, legendarnego wpływowego prawnika; Matthew Bishopa, redaktora działu biznesu w The Economist; Josepha Badaracco, profesora etyki w Harvard Business School. Wszyscy oni prezentują oryginalne, odkrywcze spostrzeżenia na temat postępowania najbardziej znanych liderów biznesu w trudnych sytuacjach. Czytelnik dowiaduje się: - jak przemysłowy gigant DuPont radykalnie zmienił profil, - jak w The Home Depot, szybko rosnącej niedojrzałej, beztroskiej firmie przyjęto dyscyplinę kierowania, która jej ułatwi osiągniecie dojrzałości i dalszy rozwój, - co Michael Armstrong, który nadzorował przekształcenia w Hughes Electronics i AT&T, radzi firmom, jeśli ich podstawowa dziedzina działalności zaczyna zanikać, - jak w czasie pierwszych stu dni na nowym stanowisku dyrektor naczelny Tyco przystąpił do tworzenia nowej grupy wyższej kadry kierowniczej i zaczął odbudowywać zaufanie do firmy, zniszczone przez skandale i złą opinię w mediach, - jaka jest rola zarządu i jak się powinno reformować ład korporacyjny, - w jaki sposób w General Electric zespół Jacka Welcha do spraw stosunków z inwestorami bezustannie sprawdzał, kto kupuje akcje, kto nie kupuje, i dlaczego. Jak prowadzić firmę jest książką nie tylko dla dyrektorów, lecz dla każdego, kogo interesują czynniki mające decydujące znaczenie w trudnych warunkach, w jakich działają dziś firmy, gdy wymagania i oczekiwania rosną, a konkurencja się zaostrza. W jednym tomie zebrano mądrość i doświadczenie ludzi, którzy w tych niezwykłych czasach stoczyli na owym polu niejedną bitwę. Jak prowadzić firmę to instrukcja dla tych, który w dwudziestym pierwszym wieku chcą odnieść sukces. Dennis C. Carey, wiceprezes firmy Spencer Stuart, zajmuje się rekrutacją dyrektorów dla największych firm o światowym zasięgu. Jest założycielem grupy G100 i twórcą CEO Academy, współautorem książek CEO Succession i The Human Side of M&A. Marie-Caroline von Weichs jest dyrektorem naczelnym G100 i dziekanem CEO Academy.
EAN 9788362195169
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2014-12-13
Tytuł oryginalny Jak Prowadzić Firmę Z Doświadczeń Wybitnych Dyrektorów Ceo Academy
ISBN 978-83-62195-16-9
Autor Dennis C, Carey, Marie-Caroline Von Weichs
Rok wydania 2010
Ilość stron 320
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 148 x 229 x 20
Długość (razem z opakowaniem) 230
Szerokość (razem z opakowaniem) 150
Wysokość (razem z opakowaniem) 20