KSIĄŻKA
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński [KSIĄŻKA]

3199

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Pozostałe
Autor Artur Jabłoński
Ilość stron 168
Okładka miękka
Opis Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
EAN 9788328391826
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2022-03-08
ISBN 978-83-283-9182-6
Autor Artur Jabłoński
Rok wydania 2022
Ilość stron 168
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 140 x 208 x
Długość (razem z opakowaniem) 210
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Wysokość (razem z opakowaniem) 12