KSIĄŻKA
Dotknij I Przeciągnij Projektowanie Gier Na Ekrany Dotykowe - Scott Rogers [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Systemy operacyjne
Seria n/d
Autor Scott Rogers
Ilość stron 384
Okładka broszurowa
Opis Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem możliwości ekranów dotykowych. Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier. Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi.
EAN 9788324673971
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-10-18
ISBN 978-83-246-7397-1
Seria n/d
Autor Scott Rogers
Rok wydania 2013
Ilość stron 384
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 23.8 x 16.8 cm
Wysokość (razem z opakowaniem) 20
Długość (razem z opakowaniem) 240
Szerokość (razem z opakowaniem) 170