KSIĄŻKA
Dotknij I Przeciągnij Projektowanie Gier Na Ekrany Dotykowe - Scott Rogers [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Systemy operacyjne |
Seria | n/d |
Autor | Scott Rogers |
Ilość stron | 384 |
Okładka | broszurowa |
Opis | Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem możliwości ekranów dotykowych. Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier. Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi. |
EAN | 9788324673971 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2013-10-18 |
ISBN | 978-83-246-7397-1 |
Seria | n/d |
Autor | Scott Rogers |
Rok wydania | 2013 |
Ilość stron | 384 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 23.8 x 16.8 cm |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 20 |
Długość (razem z opakowaniem) | 240 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 170 |
n/d
Systemy operacyjne
Książki