KSIĄŻKA
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe [KSIĄŻKA]
Kategoria | Komunikacja, kontakty międzyludzkie |
Seria | Power |
Autor | Mike Schultz, John E. Doerr |
Ilość stron | 280 |
Okładka | miękka |
Opis |
Można znaleźć wiele książek na temat sprzedaży, jednak od czasu do czasu pojawia się publikacja prezentująca świeże podejście do tematu. Nawet doświadczony specjalista powinien przeczytać tę pozycję. Schultz i Doerr przedstawili nam idealną receptę na sprzedawanie z zyskiem. Sam rozdział o propozycji wartości jest wart więcej niż cena całej książki. Nie zastanawiaj się. Kup tę książkę. Przeczytaj, zastosuj i ciesz się kolejnymi sukcesami w sprzedaży. Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia - sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy. To właśnie w takich dialogach rodzą się nowe okazje sprzedażowe, zawierane są intratne transakcje i tworzą się długofalowe relacje. Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki. Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!
Mike Schultz jest prezesem firmy RAIN Group, a także światowej sławy konsultantem i ekspertem w dziedzinie szkoleń sprzedażowych oraz poprawiania wyników sprzedaży. Mike jest wydawcą magazynu "RainToday.com", jednego z największych na świecie magazynów internetowych poświęconych sprzedaży oraz marketingowi. Jest również wykładowcą na wydziale marketingu w Babson College. Swoje przemyślenia publikuje też na blogu. John E. Doerr również jest prezesem firmy RAIN Group, konsultantem, mówcą, autorem publikacji i wykładowcą specjalizującym się w zagadnieniach związanych z procesem sprzedaży oraz jego skutecznością. Dzięki rozmowom przeprowadzonym według modelu RAIN sprawił, że jego firma znalazła się na liście magazynu "Inc." wśród najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych. |
EAN | 9788324638048 |
Dział | KSIĄŻKA |
Tytuł oryginalny | Rainmaking Conversations: Influence, Persuade, and Sell in Any Situation |
ISBN | 978-83-246-3804-8 |
Seria | Power |
Autor | Mike Schultz, John E. Doerr |
Rok wydania | 2012 |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 280 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 158x235 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 14 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 156 |
Długość (razem z opakowaniem) | 234 |