KSIĄŻKA
Czym Jest Marketing? - J. Alvin Silk Red. [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Poradniki branżowe i zawodowe | Marketing
Autor J. Alvin Silk Red., Alvin J. Silk
Okładka całopapierowa, twarda
Ilość stron 240, 238
Opis Doskonały podręcznik dla studentów i źródło wielu cennych informacji dla praktyków.
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni.
Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:
zachowania konsumenta
segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie
opracowywanie nowych produktów i usług
rozszerzanie linii produktów
wycena i wartość marki
kanały i sieci dystrybucji
strategia ustalania cen zapewniająca rentowność
zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta
Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie opracowywanie nowych produktów i usług rozszerzanie linii produktów wycena i wartość marki kanały i sieci dystrybucji strategia ustalania cen zapewniająca rentowność zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.
EAN 9788375100631
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-10-29
Tytuł oryginalny WHAT IS MARKETING?, Czym Jest Marketing? (twarda)
ISBN 978-83-7510-063-1
Autor J. Alvin Silk Red., Alvin J. Silk
Tłumaczenie Anna Zdziemborska
Rok wydania 2008
Wydawca Rebis
Okładka całopapierowa, twarda
Ilość stron 240, 238
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 150 x 225 mm, 15,5 x 23 cm