KSIĄŻKA
Content marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj. Sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści - Tomasz Stopka [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Tomasz Stopka
Ilość stron 200
Okładka miękka
Opis Wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie dziewięcioletniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych i portalu horyzontalnym oraz własnych działań autora książki, Tomasza Stopki, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. To książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania, jak również przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. Zobacz, jak wykonać działania Content Marketingowe za 1000, 10 000 i 1 000 000 złotych! Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!
EAN 9788375616637
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2017-01-16
ISBN 9788375616637
Autor Tomasz Stopka
Wydanie 1
Rok wydania 2017
Ilość stron 200
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wysokość (razem z opakowaniem) 10
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Długość (razem z opakowaniem) 220