KSIĄŻKA
Blender. Mistrzowskie animacje 3D [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w 72h
Kategoria | Grafika komputerowa |
Autor | Tony Mullen |
Ilość stron | 496 |
Okładka | miękka |
Opis |
Wyjdź poza standardową wiedzę i poznaj sekretne możliwości Blendera
Blenderem jako narzędziem do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych powszechnie posługują się studenci, naukowcy, artyści i graficy. Wciąż jednak drzemie w nim niesamowity, niewykorzystany potencjał. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości i profesjonalnie używać wszystkich, nawet mało znanych narzędzi, by osiągnąć wysoki stopień wtajemniczenia w dziedzinie tworzenia animacji, powinieneś skorzystać właśnie z tej książki! Znajdziesz tu szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem. Książka "Blender. Mistrzowskie animacje 3D" poprowadzi Cię krok po kroku przez zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Dowiesz się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona. Podczas lektury poznasz także tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo. Korzystając z zawartych tu wskazówek, osiągniesz nieprzeciętne efekty w tworzeniu trójwymiarowych animacji!
Sięgnij po mistrzowską wiedzę i twórz porywające animacje 3D |
EAN | 9788324625581 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-04-19 |
Tytuł oryginalny | Mastering Blender |
ISBN | 978-83-246-2558-1 |
Autor | Tony Mullen |
Tłumaczenie | Zbigniew Waśko |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 496 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 170 |
Długość (razem z opakowaniem) | 230 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 30 |