KSIĄŻKA
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Grafika komputerowa
Seria Ćwiczenia praktyczne
Autor Joanna Pasek
Ilość stron 160
Okładka miękka
Opis

3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator, nieprzyzwyczajony do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, może czuć się przytłoczony ilością narzędzi dostępnych w 3ds max 8. Takiej osobie przydatna okaże się książka wyjaśniająca w prosty sposób podstawowe zasady pracy z aplikacją.

"3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne" jest taką właśnie książką. Jeśli rozpoczynasz swoją przygodę w świecie grafiki i animacji 3D, znajdziesz tu informacje, które pomogą Ci wkroczyć w ten świat. Wykonując kolejne ćwiczenia, nauczysz się tworzyć obiekty przy użyciu różnych narzędzi i metod modelowania, zmieniać atrybuty obiektów za pomocą modyfikatorów oraz przypisywać obiektom materiały i tekstury. Dowiesz się, jak układać obiekty w scenie, oświetlać je i ustawiać kamerę. Poznasz także różne sposoby tworzenia animacji.

  • Budowanie modelu postaci
  • Wykorzystywanie brył podstawowych
  • Definiowanie i przypisywanie materiałów
  • Modelowanie włosów
  • Ustawianie kamery i świateł w scenie
  • Animowanie postaci i obiektów

Rozpocznij swoją przygodę w świecie grafiki 3D.

EAN 9788324603893
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-03-01
ISBN 83-246-0389-1
Seria Ćwiczenia praktyczne
Autor Joanna Pasek
Rok wydania 2006
Wydawca Helion
Ilość stron 160
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5
Długość (razem z opakowaniem) 208
Wysokość (razem z opakowaniem) 8
Szerokość (razem z opakowaniem) 142