KSIĄŻKA
E-marketing [KSIĄŻKA]

9799

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 17 godzin 21 minut,
a otrzymasz produkt już pojutrze!

Sprawdź warunki
Kategoria E-biznes
Ilość stron 550
Okładka miękka
Opis Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania czytelnik dowie się: jak mierzyć siłę i potencjał marki? jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? dlaczego Content is The King? czym jest marketing 3.0? dokąd zmierzają socjal media? dlaczego less is more? jak dbać o klienta w sieci? jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
EAN 9788301215156
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788301215156
Rok wydania 2021
Język polski
Ilość stron 550
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5x23.5cm
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Długość (razem z opakowaniem) 240
Wysokość (razem z opakowaniem) 28